تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد
سرخط خبرها

هشدار؛ مراقب لوازم یدکی خودرو تقلبی باشید | استفاده از لوازم استوک در جلوبندی خودرو خطرات جانی در پی دارد

  • کد خبر: ۱۵۱۵۷۰
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
هشدار؛ مراقب لوازم یدکی خودرو تقلبی باشید | استفاده از لوازم استوک در جلوبندی خودرو خطرات جانی در پی دارد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی مشهد گفت: بیشترین نوع تخلف شکایاتی است که ازتعمیرگاه خدمات خودرویی انجام می‌شود که جنس‌های فاقد کیفیت و تاریخ مصرف گذشته در خودرو‌ها استفاده کردند و خودرو مجدد دچار مشکل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا اردکانی فرد به خبرنگار ما می‌گوید: مجموع لوازم یدکی که در سطح بازار عرضه می‌شود یا ساخت داخل که باید نشان استاندارد داشته باشد و یا ساخت چین است.
وی افزود: کالا‌های ایرانی که حتما باید نشان استاندارد را داشته باشد. در مورد کالا‌های خارجی هم باید حتما از فروشگاه‌های معتبر که جنس ضمانت شده را عرضه می‌کند خریداری شود. متاسفانه مردم اشتباهی که درتهیه لوازم یدکی دارند اینکه لوازم خود را از تعمیرگاه‌های خودرو خریداری می‌کنند. اجناسی که در این تعمیرگاه وجود دارد و به عنوان کالای مصرفی تعمیر خودرو استفاده می‌شود اغلب استوک و تاریخ مصرف گذشته شده هستند که فاقد کیفیت است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی مشهد افزود: در حال حاضر بیشترین مشکلی که ما در بحث لوازم یدکی داریم و بیشترین شکایت را به خود اختصاص می‌دهد اینکه تعمیرکاران خودرو فروش اجناس بی کیفیت لوازم یدکی دارند که بدون هیچ مجوزی اجناس فاقد استاندارد، کیفیت و گارانتی را می‌خرند و به مردم با سود‌های آنچنانی می‌فروشند و هیچ گونه تعهدی در قبال آن ندارند.
اردکانی افزود: اگر مردم لوازم یدکی را از فروشگاه‌های مجاز بخرند در صورت وجود هرگونه مشکل امکان نظارت و رسیدگی به آن از سوی اتحادیه امکان پذیر است. فروشگاه موظف هستند لوازم با کیفیت همراه با ضمانت و گارانتی را به مردم بفروش برسانند.

وی به این موضوع اشاره دارد که وقتی خودرو به تعمیرگاه مراجعه می‌کنند تعمیرکار وظیفه دارد که با بررسی خودرو قطعاتی که خودرو نیاز درد را به مشتری اعلام کند، اما فروش لوازم تخصص شان نیست. متاسفانه پخش‌های سیار که با وانت از شهر‌های دیگر اجناس بی کیفیت و بازسازی شده غیر استاندارد را برای این تعمیرکار‌ها می‌آورند که فوق العاده خطرناک برای استفاده دوباره درخودرو است که خطرات جانی به خصوص لوازمی که در جلوبندی ماشین استفاده می‌شود، دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی مشهد ادامه داد: ۲۳۰۰ واحد صنفی مجاز فروش لوازم یدکی داریم که در حوزه لوازم یدکی سنگین، سبک، کشاورزی راه سازی و تزئینات اتوموبیل فعالیت می‌کنند
وی افزود: طی دو ماه گذشته به دلیل نوسانات ارزی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت داشتیم ان افزایش قیمت هم برای لوازم یدکی داخل که مواد اولیه آن وارداتی است و هم لوازم یدکی خارجی است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گوه تخلف می‌توانند به اتحادیه مراجعه کنند، اما چون اجناس گران شده است مردم فکر می‌کنند گرانفروشی هم اتفاق افتاده که با مراجعه متوجه می‌شوند گرانفروشی اتفاق نیافتاده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی مشهد گفت: بیشترین نوع تخلف شکایاتی است که ازتعمیر گاه خدمات خودرویی انجام می‌شود که جنس‌های فاقد کیفیت و تاریخ مصرف گذشته در خودرو‌ها استفاده کردند و خودرو مجدد دچار مشکل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->